مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-11اقتصادي

دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در بیمارستان فجر ماکو راه اندازی شد


رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: دستگاه های سی تی اسکن و سونوگرافی پیشرفته که اساسی ترین نیاز بهداشت و درمان سطح منطقه آزاد ماکو محسوب می شود در سال جاری با هزینه مجموع 500 هزار دلار توسط سازمان منطقه آزاد ماکو خریداری و در محل بیمارستان فجر ماکو به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: دستگاه های سی تی اسکن و سونوگرافی پیشرفته که اساسی ترین نیاز بهداشت و درمان سطح منطقه آزاد ماکو محسوب می شود در سال جاری با هزینه مجموع 500 هزار دلار توسط سازمان منطقه آزاد ماکو خریداری و در محل بیمارستان فجر ماکو به بهره برداری رسید.

دکتر رحیم صمدی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید براینکه جمعیت 200 هزار نفری منطقه آزاد ماکو، از نبود امکانات تشخیصی مورد نیاز بیماران رنج میبرد و ارائه خدمات تصویربرداری سی تی اسکن به عنوان یکی از اولویت های اساسی و مطالبه مردی برای تامین نیازهای تشخیصی و درمانی بیماران ضروری است، افزود: به همین منظور سازمان منطقه آزاد ماکو نسبت به تامین مالی خرید دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس به قیمت 350 هزار دلار جهت بکارگیری در بیمارستان فجر اقدام کرد.

وی از بهره برداری دستگاه مذکور خبر داد و تاکید کرد: با بهره برداری از دستگاه فوق پیشرفته سی تی اسکن 16 اسلایس به صورت تقریبی 90 درصد از اعزام بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در بیمارستان فجر ماکو راه اندازی شد

دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در بیمارستان فجر ماکو راه اندازی شد