مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-11اقتصادي

87 درصد زکات سمنان به فقرا اختصاص یافت/ آزادی زندانیان جرائم غیرعمد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: حجم مشارکت مؤدیان استان سمنان در پرداخت زکات به 14 میلیارد و 271 میلیون تومان رسید که 87 درصد از آن به فقرا اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه امسال 14 میلیارد و 271 میلیون تومان زکات جمع آوری شد، اظهار کرد: در رویکرد جدید زکات، دنبال توانمندی مددجویان هستیم و بر این باوریم که مصرف کنندگان زکات با گره خوردن به اشتغال، به عنوان تولیدکنندگان در جامعه تلقی شوند.

مسعودیان راد با تأکید بر اینکه شفاف سازی هزینه کرد زکات جمع آوری شده در اولویت برنامه های کمیته امداد است، گفت: در سال جاری، 87 درصد زکات سهم فقرا و 13 درصد صرف پروژه های عام المنفعه شد.

وی بیشترین میزان جمع آوری شده زکات استان سمنان را مربوط به شهرستان شاهرود با دو میلیارد و 985 میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: بعد از آن، شهرستان گرمسار با یک میلیارد و 950 و شهرستان دامغان با یک میلیارد و 904 میلیون تومان در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

مسعودیان راد با تأکید بر تبیین صحیح اهمیت و پیامدهای مثبت پرداخت زکات در بین عموم مردم، گفت: بالغ بر 12 میلیارد میلیون تومان از مجموع زکات جمع آوری شده زکات مستحبی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 درصد زکات سمنان به فقرا اختصاص یافت/ آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

87 درصد زکات سمنان به فقرا اختصاص یافت/ آزادی زندانیان جرائم غیرعمد