مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-11اجتماعي

کلاس های درس دانش آموزان عشایری چگونه جبران می شود؟


رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان با بیان اینکه با استفاده از شبکه ملی درحال جبران عقب افتادگی تحصیلی هستیم، گفت: البته نمی توانیم ادعا کنیم که همه دانش آموزان از این روش استفاده می کنند و به همین دلیل، - ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان با بیان اینکه با استفاده از شبکه ملی درحال جبران عقب افتادگی تحصیلی هستیم، گفت: البته نمی توانیم ادعا کنیم که همه دانش آموزان از این روش استفاده می کنند و به همین دلیل، کلاس ها پس از تعطیلات عید و بازگشت به شرایط عادی، جبران خواهد شد.

حمید قنبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه یه شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور و فراگیر شدن آن، آموزش و پرورش عشایری نیز تابع قوانین وزارت مبنی بر تعطیلی مدارس است.

وی در خصوص نحوه جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان عشایری افزود: شرایط آموزش و پرورش عشایری با مناطق شهری متفاوت است و ما در حال برنامه ریزی کردن هستیم تا پس از کاهش فراگیری بیماری، معلمان را به مناطق ییلاقی اعزام کنیم.

رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان ادامه داد: ما با استفاده از رسانه ملی و آموزش مجازی در حال جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان هستیم اما نمی توانیم ادعا کنیم که همه دانش آموزان از این روش استفاده می کنند چرا که بخشی از دانش آموزان که در دوره متوسطه هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های درس دانش آموزان عشایری چگونه جبران می شود؟

کلاس های درس دانش آموزان عشایری چگونه جبران می شود؟