مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-11دانش

حضور 80 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد در کلاس های آنلاین


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و استقبال خوب دانشجویان در این دوره ها خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و استقبال خوب دانشجویان در این دوره ها خبر داد.

حسین سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با حدود 22 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از دوره کارشناسی تا مقطع دکترای تخصصی با بیش از 290 رشته تحصیلی فعال است و دانشجو می پذیرد.

وی با بیان اینکه تا پیش از شیوع کرونا در کشور کلاس های دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شد، افزود: با توجه به گسترش کرونا در هفته های اخیر، فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تعطیل نشده، بلکه با کمک سیستم آموزش مجازی و الکترونیکی روند آموزش دنبال می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، ادامه داد: تا زمانی که شرایط کشور به صورت نرمال و طبیعی بازگردد و بتوانیم کلاس های حضوری برگزار کنیم، این روند آموزش مجازی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 80 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد در کلاس های آنلاین

حضور 80 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد در کلاس های آنلاین