مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-11پزشكي

یک پزشک و یک نفر از کادر درمانی مشهد مبتلا به کرونا شده اند


 حمیدرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ظرف هفته های اخیر تاکنون هزار و 103 فرد مبتلا به عفونت حاد تنفسی در سطح خراسان رضوی با موفقیت درمان و پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد شهروند بهبودیافته از 30 بهمن گذشته تا 20 اسفند ماه جاری، بخاطر عفونت حاد تنفسی به بیمارستان ها و مراکز درمانی زیر نظر 6 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی مستقر در سطح استان خراسان رضوی مراجعه کرده و برای درمان بستری شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با تایید این مطلب که توزیع الکل طبی در داروخانه ها با شرایط فعلی نقایصی دارد و احتمالا دستورات جدیدی از وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه مصرف الکل پیش آمد و بعضی افراد با این تصور غلط که مصرف خوراکی الکل آنها را در برابر کرونا ویروس محافظت می کند، اقدام به این کار اشتباه کردند و حتی الکل صنعتی خطرناک را مصرف کرده اند و همین موضوع باعث مسمومیتشان شد؛ به طوری که تا روز گذشته دو مرد و یک زن جوان در مشهد بر اثر مسمومیت الکلی در بیمارستان بستری شدند که حال عمومی شان هم تحت کنترل است.

رحیمی خاطرنشان کرد: تا این لحظه در مشهد پزشک یا پرستار فوت شده بر اثر کرونا نداشتیم فقط یک پزشک متخصص و یک نفر پرسنل کادر درمانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پزشک و یک نفر از کادر درمانی مشهد مبتلا به کرونا شده اند

یک پزشک و یک نفر از کادر درمانی مشهد مبتلا به کرونا شده اند