مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-11سياسي

بازدید 255 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس ایلام


مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان متوقف شده است.

- مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان متوقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین پورمحمدی در حاشیه آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رهآورد سرزمین نور به مناسبت روز ملی راهیان نور بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 255 هزار نفر از یادمان های دوران هشت سال دفاع مقدس استان ایلام بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان متوقف شده است، یادآور شد:همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون نیز حدود 7000 نفر از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی و یادمان های دوران دفاع مقدس اعزام شده است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان کرد: در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای درباره اعزام کاروان های راهیان نور وجود ندارد و انشاءالله بعد از مهار و فروکش کردن شیوع ویروس کرونا در کشور با تمهیدات اندیشیده شده اعزام اقشار مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 255 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس ایلام

بازدید 255 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس ایلام