مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-11سياسي

جوانان هیئتی «جم» قهرمانان شبانه مبارزه با کرونا+تصاویر


نیروهای جهادی و هیئتی شهرستان جم، شبانه و زمانی که همه مردم خواب هستند به جنگ با کرونا می روند و با ضدعفونی کردن معابر و سطوح عمومی شهرها برای حفظ سلامتی آحاد جامعه تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جم، رضا رییسی: ساعت از حدود یک بامداد چهارشنبه گذشته بود، با اصرار فراوان توانستم برای تهیه گزارش در بین نیروهای جهادی و بسیجی شهرستان جم که در خلوت بامداد مشغول ضدعفونی کردن معابر شهر بودند حضور یابم.

نیروهای بسیجی سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم با همراهی جوانان هیئتی از هیئت فاطمیون شهر جم، شبانه و درست زمانی که همه خواب هستند در راه مبارزه با کرونا برای سلامتی مردم بیدارند و فعالیت می کنند.

ویروس وحشت ناک و جوانانی که برای خدمت از فرصت استفاده می کنند درحالی شیوع و گسترش ویروس کرونا این روزها تمامی مردم را در کشور درگیر کرده است و مردم نگران از عدم ابتلا به این ویروس هستند که در کنار گسترش این ویروس، طیف دیگری از مردم و به خصوص جوانان از فرصت استفاده کرده اند تا با هم نوعی و کمک به هم وطنان این ویروس را در کشور هرچه سریع تر ریشه کن کنند.

به گفته متخصصان حوزه بهداشت، سرعت انتقال ویروس کرونا وحشتناک است، این ویروس دیگر غنی، فقیر، مسؤول، کارگر، زن، مرد، بزرگ و کوچک را نمی شناسد و همه را به یک چشم می بیند و فعلا هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان هیئتی «جم» قهرمانان شبانه مبارزه با کرونا+تصاویر

جوانان هیئتی «جم» قهرمانان شبانه مبارزه با کرونا+تصاویر