مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-11اجتماعي

مروری بر رخدادهای آذربایجان شرقی از زمان شیوع کرونا


در پی شیوع کرونا ویروس در کشورمان، آذربایجان شرقی نیز از همان اوایل ماجرا و زمانی که هیچ مورد کرونا مثبتی در استان مشاهده نشده بود، اقدامات مقابله ای و پیشگیرانه خود را آغاز کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در پی شیوع کرونا ویروس در کشورمان، آذربایجان شرقی نیز از همان اوایل ماجرا و زمانی که هیچ مورد کرونا مثبتی در استان مشاهده نشده بود، اقدامات مقابله ای و پیشگیرانه خود را آغاز کرد.

بعد از این که اولین نمونه کرونا مثبت در قم شناسایی شد، اقدامات مقابله ای بسیاری در استان های سراسر کشور و به ویژه آذربایجان شرقی که یکی از استان های پرتردد است، انجام شد و در اولین قدم مسئولان استانی اقدام به تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کرده و تمامی محیط های آموزشی، اداری، عمومی و.

را ضدعفونی کردند.

همچنین سیستم آموزش مجازی را نیز در دستور کار خود قرار دادند.

در این راستا دستگاه های مختلف استان چون سازمان جهاددانشگاهی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش استان، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت توزیع نیروی برق، ادارات و سازمان های تابعه شهرداری تبریز و .

تمامی مراسم ها و تجمعات خود را لغو کرده و بعد از ضدعفونی و گندزدایی مراکز خود اقدامات پیشگیرانه ای را در این خصوص اعمال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر رخدادهای آذربایجان شرقی از زمان شیوع کرونا

مروری بر رخدادهای آذربایجان شرقی از زمان شیوع کرونا