مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-11پزشكي

بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات غیرحضوری استفاده کنند


سهیلا ملکشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت و پیگیری درخواست های برخورداری از تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی از موضوع های مهم مراجعه بیمه شدگان و بازنشستگان به واحدهای اجرایی است.

وی افزود: هم اکنون بسیاری از خدمات کوتاه مدت از قبیل کمک هزینه ازدواج، غرامت دستمزد ایام بیماری و ایام بارداری، کمک هزینه اروتز و پروتز، کمک هزینه کفن و دفن و بسیاری دیگر از خدمات سازمان تامین اجتماعی از طریق درگاه خدمات غیرحضوری مقدور و انجام پذیر است.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام همچنین در خصوص دفترچه های درمانی این سازمان گفت: افرادیکه قصد دریافت خدمات و یا دفترچه جدید دارند، قبل از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری سازمان تامین اجتماعی از طریق سامانه خدمات غیر حضوری به نشانی https://eservices.

tamin.

ir درخواست خود را ثبت کنند.

به گفته ملکشاهی، با ثبت درخواست غیرحضوری زمان حضور در واحدهای مربوطه انجام خدمات درخواستی و یا تحویل دفترچه بیمه شدگان در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی اضافه کرد: دریافت لیست و حق بیمه نیز مهمترین موضوع مربوط به کارفرمایان است که در حال حاضر حدود 98 درصد از لیست و حق بیمه کارگاه های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری تامین اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات غیرحضوری استفاده کنند

بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات غیرحضوری استفاده کنند