مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-11اجتماعي

اعلام زمان بندی ثبت نام وسفارش کتب های درسی سال تحصیلی 1400-1399


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مرتضی رییسی حسنلنگی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه و گسترش دولت الکترونیک، گفت: به منظور تسهیل دانش آموزان به کتاب های درسی، نظارت نظامند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش و ثبت نام کتاب های درسی مقاطع مختلف تحصیلی سال آینده به صورت اینترنتی از 24 فروردین ماه 99 آغاز می شود.

وی افزود: در مرحله اول ثبت نام کتب دوره های آمادگی تکیلی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه (عادی و پیش حرفه ای استثنایی)، پایه یازدهم، دوازدهم رشته های نظری، فنی حرفه ای وکاردانش و حرفه ای و کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان استثنایی است.

رییسی حسنلنگی ادامه داد: والدین و دانش آموزان با مراجعه به سایت: www.

irtextbook.

ir یا www.

irtextbook.

com و برابر جدول تقویم زمانی از 24 فروردین ماه 99 الی 23 خرداد ماه، ثبت نام و ثبت سفارش را انجام داده و کتاب هاب درسی نیز بر اساس سفارشات مثبوت در سامانه توزیع می شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: بهای کتاب های درسی برای ثبت سفارش، صرفاً بر اساس قیمت های پشت جلد کتاب می باشد و کتاب ها از طریق مدرسه محل تحصیل دانش آموزان که در سفارش کتاب هایشان نام آن مدرسه را قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان بندی ثبت نام وسفارش کتب های درسی سال تحصیلی 1400-1399

اعلام زمان بندی ثبت نام وسفارش کتب های درسی سال تحصیلی 1400-1399