مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-11سياسي

آچاره مسیری آسان برای اطلاع از راه های پیشگیری کرونا


همان طور که می دانید، این روزها همه ما با یک دشمن مشترک در حال دست وپنجه نرم کردن هستیم و برای مهار کرونا ویروس تلاش می کنیم.

- همان طور که می دانید، این روزها همه ما با یک دشمن مشترک در حال دست وپنجه نرم کردن هستیم و برای مهار کرونا ویروس تلاش می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آچاره، این مجموعه مسئولیت اجتماعی خود دانسته تا در این راه قدمی بردارد.

یکی از مهم ترین قدم هایی که می شود برای حال این روزها انجام داد، اطلاع رسانی است؛ درست در زمانی که کسی از نحوه درمان یک ویروس خبر ندارد، همبستگی معنا پیدا می کند و با رعایت نکات اولیه، پیشگیری از کرونا انجام می شود.

در این متن قصد داریم تا در مورد راه های پیشگیری از کرونا ویروس و مسئولیت اجتماعی آچاره نکاتی را شرح دهیم.

خبرنامه روزانه آچاره برای پیشگیری از کرونا آچاره توانسته است در این روزهایی که بازار شایعات داغ است، خبرنامه ای را ایجاد کند و در آن با استناد از سازمان بهداشت جهانی مطالبی را ترجمه کرده و پس از بومی سازی آن ها با شرایط ایران، برای آموزش عمومی نکاتی را برای جلوگیری از این بیماری ارائه دهد.

این موضوعات شامل سوالات متداول مردم در مورد بیماری کرونا است و پس از پرسیدن سوال ها، پاسخ های سازمان بهداشت جهانی برای افزایش اطلاعات کاربران آورده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آچاره مسیری آسان برای اطلاع از راه های پیشگیری کرونا

آچاره مسیری آسان برای اطلاع از راه های پیشگیری کرونا