مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-11اقتصادي

اعطای تسهیلات برای ساخت 100هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده


دومین جلسه ستاد فرماندهی مدیریت و راهبری ساخت 145هزار واحد مسکن در بافت های ناکارامد شهری با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، در دومین نشست راهبری و مدیریت تولید 145 هزار واحد مسکن در بافت های ناکارآمد شهری(طرح اقدام ملی تولید مسکن) با قدردانی از تلاش های معاونت توسعه مدیریت و منابع و دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور آماده سازی و تجهیز سالن ستاد فرماندهی مدیریت و راهبری ساخت 145 هزار واحد مسکن در بافت های ناکارآمد شهری، گفت: باید به این باور برسیم که می توانیم راهبری و مدیریت ساخت و تولید 145 هزار واحد مسکونی را در بافت های ناکارآمد شهری برعهده بگیریم تا بتوانیم در آینده نزدیک به موفقیت برسیم.

او، با بیان این که از این میزان، ساخت 100 هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات نوسازی به سازندگان و انبوه سازان در بافت های فرسوده انجام می شود، گفت: باید بستر و شرایط ارائه تسهیلات ساخت، صدور پروانه و هزینه های سازمان نظام مهندسی برای سازندگان و انبوه سازان در بافت های ناکارآمد شهری فراهم شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه این جلسه بر ساخت مسکن توسط بخش خصوصی، سازندگان و انبوه سازان در بافت های ناکارآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات برای ساخت 100هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده

اعطای تسهیلات برای ساخت 100هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده