مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-11سياسي

تماس تلفنی لاریجانی با استانداران قم، مازندران و گیلان


رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با استانداران قم، گیلان و مازندران ضمن دریافت آخرین گزارش ها از شیوع کرونا در این استان ها، از پیگیری نیازهای استانی برای مقابله با کرونا در سطح ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران قم، گیلان و مازندران ضمن بررسی آخرین تحولات مربوط به بیماری کرونا، نیازها، مشکلات و اقدامات مقابله ای انجام شده در این استان ها بر پیگیری برخی اقدامات و نیازها در سطح ملی، ادامه جلب کمک از همه بخش ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به مبتلایان و تجهیز بیمارستان ها و نقاهتگاه ها تاکید کرد.

وی در تماس های تلفنی با استانداران قم، گیلان و مازندران، با اشاره به پیگیری هایی که قبلا صورت گرفته و منابع مالی اختصاص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه به مقابله با بحران کرونا گفت: برخی اقدامات باید در سطح ملی صورت گیرد که پیگیری و اجرای سریع آنها ضرورت دارد.

رییس مجلس استمرار جلب کمک از بخش های مختلف و مدیریت بهینه آن را ضروری دانست و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت خیرین در استان قم برای تجهیز مراکز درمانی و نقاهتگاه ها تجربه ای مفید بوده است که به کارگیری آن در سایر استان ها نیز می تواند موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی لاریجانی با استانداران قم، مازندران و گیلان

تماس تلفنی لاریجانی با استانداران قم، مازندران و گیلان