مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-11اقتصادي

در تأمین پارچه برای تولید ماسک و گان با مشکل مواجه ایم


مجتمع تولیدی و آموزشی رشمون با توجه به شیوع ویروس کرونا خط تولید پوشاک را به ماسک و لباس سرهمی گان تغییر داد.

- ایسنا/هرمزگان مجتمع تولیدی و آموزشی رشمون با توجه به شیوع ویروس کرونا خط تولید پوشاک را به ماسک و لباس سرهمی گان تغییر داد.

مدیر مجتمع تولیدی و آموزشی رشمون در گفت و گو با ایسنا، افزود: بیش از 23 نفر در کارگاه از ساعت 8 صبح تا 23 روزانه یک هزار و 500 عدد ماسک و 200 دست لباس گان جهت بهره برداری آتشنشان و گروه های مردمی که این روزها به ضدعفونی کردن معابر عمومی مشغول هستند، تولید می کند.

میترا قاسمی بیان کرد: مجتمع تولیدی و آموزشی رشمون حامی پویش مردمی مقابله با ویروس کروناست و ماسک و روپوش آتش نشانان و داوطلبان را تامین می کند.

وی اضافه کرد: در صورت حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و تامین پارچه اسپاند، مجتمع رشمون توانایی تولید 3 هزار ماسک و 500 دست لباس گان را دارد که می تواند بخشی از نیاز بازار به ماسک را تامین کند.

قاسمی اضافه کرد: تعاونی تولیدی و آموزش رشمون پیش از این لباس بچه گانه و مردانه تولید می کرد و به هنرجویان خیاطی، صنایع دستی و هنرهای نمایشی آموزش می داد.

مدیر مجتمع تولیدی و آموزشی رشمون با اشاره به نیاز خیاط برای ادامه روند تولید، اظهار کرد: خیاطان جذب شده برای تولید اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تأمین پارچه برای تولید ماسک و گان با مشکل مواجه ایم

در تأمین پارچه برای تولید ماسک و گان با مشکل مواجه ایم