پاسخگویی 24 ساعته بیمه سلامت به سوالات کروناییدبیر کمیته بیمه سلامت با اشاره به اینکه سامانه 1666 به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات مردم در خصوص بیماری کرونا است، گفت: به طور متوسط طی 10 روز گذشته در شبانه روز بین 8 تا 9 هزار تماس با تیم پرستاری یعنی سطح یک پاسخگویی و بین 1000 تا 1500 تماس با تیم پزشکی یعنی سطح . - دبیر کمیته بیمه سلامت با اشاره به اینکه سامانه 1666 به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات مردم در خصوص بیماری کرونا است، گفت: به طور متوسط طی 10 روز گذشته در شبانه روز بین 8 تا 9 هزار تماس با تیم پرستاری یعنی سطح یک پاسخگویی و بین 1000 تا 1500 تماس با تیم پزشکی یعنی سطح دو پاسخگویی انجام شده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آناهیتا کشاورزی گفت: در سامانه 1666 ما پاسخگوی سوالات افرادی هستیم که در خصوص بیماری کرونا دچار ابهاماتی هستند و در خصوص اینکه با توجه به علائم اظهار شده آیا احتمال ابتلا به بیماری کرونا هست یا خیر و در چه زمانی و با چه علائمی باید به بیمارستان یا مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند، راهنمایی می شوند. وی ادامه داد: اطلاعات پزشکان و پرستاران به منظور پاسخگویی به مردم براساس منابع وزارت بهداشت است. در صورتی که با توجه به علائم، تشخیص پزشکان احتمال بیماری کرونا یا آنفلوآنزا باشد، متناسب با علائم به مراکز بهداشتی و درمانی و یا به بیمارستان ها معرفی می شوند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |