مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-11پزشكي

آخرین اقدامات بنیاد مستضعفان برای مقابله با شیوع کرونا


بنیاد مستضعفان علاوه برتوزیع روزانه 1000 دست لباس ایزوله در بیمارستان های درگیر کرونا در تهران،2 مرکز نقاهتگاهی با ظرفیت 400 نفر برای بهبودیافتگان احداث کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به دنبال شیوع کرونا در کشور، ستاد مقابله با شیوع این ویروس در بنیاد مستضعفان طی آخرین جلسه، اقداماتی را برای کمک به نظام درمانی و فراهم کردن لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز پرسنل درمانی و همچنین تأمین نقاهتگاه برای هموطنان بهبودیافته از این بیماری، تصویب کرد.

بنیاد مستضعفان با توجه به برخی کمبودها برای کادر درمانی کشور در زمینه لباس های ایزوله مخصوص پزشکان و پرستاران، توزیع روزانه 1000 دست لباس ایزوله در بیمارستان های درگیر کرونا را آغاز کرده است.

همچنین مقرر شد تا برای برخی بیمارستان های درگیر کرونا در تهران و همچنین بیمارستان های استان های شمالی کشور، روزانه مایع ضدعفونی کننده با ظرفیت 18 هزار بطری از سوی بنیاد مستضعفان تولید و تأمین شود.

علاوه بر این موارد، بنیاد مستضعفان با تجهیز 2 ساختمان با ظرفیت 400 نفر، این امکان را فراهم کرد تا بیمارانی که طی این روزها بهبود یافته اند و از مراکز درمانی ترخیص می شوند، به مدت 2 هفته در این مراکز نقاهتگاهی اسکان یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات بنیاد مستضعفان برای مقابله با شیوع کرونا

آخرین اقدامات بنیاد مستضعفان برای مقابله با شیوع کرونا