مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-11سياسي

پیگیری نیازهای استانی برای مقابله با کرونا در سطح ملی


رییس مجلس در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران قم، گیلان و مازندران، بر پیگیری برخی اقدامات و نیازها در سطح ملی، ادامه جلب کمک از همه بخش ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به مبتلایان و تجهیز بیمارستان ها و نقاهتگاه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در تماس های تلفنی بااستانداران قم، گیلان و مازندران،  با اشاره به پیگیری هایی که قبلا صورت گرفته و منابع مالی اختصاص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه به مقابله با بحران کرونا گفت: برخی اقدامات باید در سطح ملی صورت گیرد که پیگیری و اجرای سریع آنها ضرورت دارد.

لاریجانی همچنین، استمرار جلب کمک  از بخش های مختلف و مدیریت بهینه آن را ضروری دانست و افزود:  استفاده از ظرفیت خیرین  در  استان قم برای تجهیز مراکز درمانی و نقاهتگاه ها تجربه ای مفید  بوده است که بکارگیری  آن در سایر استان ها نیز می تواند موثر باشد.

آقایان بهرام سرمست ، ارسلان زارع و احمد حسین زادگان استانداران قم ، گیلان و مازندران نیز  دراین گفت و گوها  گزارش آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به این بیماری در استان های خود و اقدامات پیشگیرانه و  مقابله ای صورت گرفته را به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرده و نیازهای خود را برای مقابله با این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری نیازهای استانی برای مقابله با کرونا در سطح ملی

پیگیری نیازهای استانی برای مقابله با کرونا در سطح ملی