مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-11اجتماعي

اعمال محدودیت تردد در نطنز


به دنبال شیوع ویروس کرونا محدودیت تردد در نطنز اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، رمضان علی فردوسی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در نطنز اظهار کرد: در اجرای مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، به منظور کاهش ریسک آلودگی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از امروز محدودیت تردد و جلوگیری از ورود افراد غیربومی در مبادی ورودی شهرستان نطنز با مسؤولیت نیروی انتظامی و مشارکت نیروهای بسیج و هلال احمر اعمال شد.

فرماندار نطنز افزود: در روزهای گذشته نیز ممنوعیت پذیرش و اسکان مسافر در هتل ها، مهمان پذیرها، اقامتگاه های بومگردی، خانه های استیجاری، مجتمع های توریستی، مراکز تفریحی، شرکت ها، مؤسسات و مراکز گردشگری در پی شیوع کرونا در نطنز اجرایی شده بود.

وی تصریح کرد: از مسافرین گرامی، گردشگران عزیز و همشهریان محترم مقیم و ساکن سایر نقاط کشور درخواست می شود از سفر به شهرستان نطنز اکیداً خودداری کرده و مسافرت خود را به زمان عادی شدن اوضاع و بهبود شرایط کشور موکول کنند.

فردوسی گفت: به منظور رعایت بهداشت محیط در اصناف مختلف گشت های بهداشتی در سطح شهرستان فعال و چنانچه واحدی بهداشت محیط و سایر موارد خطرآفرین را رعایت نکرد بلافاصله برخورد قانونی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت تردد در نطنز

اعمال محدودیت تردد در نطنز