مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 14:302020-03-11سياسي

عدم پرداخت معوقات کارگران کنتورسازی در پایان سال


مهدی مرادی، دبیر قرارگاه احمدی روشن استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پرداخت بخشی از معوقات کارگران کنتورسازی ایران گفت: - دبیر قرارگاه احمدی روشن قزوین گفت: با نزدیک شدن به پایان سال کارگران کارخانه کنتورسازی همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند و معوقات خود را به طور کامل دریافت نکرده اند.

مهدی مرادی، دبیر قرارگاه احمدی روشن استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پرداخت بخشی از معوقات کارگران کنتورسازی ایران گفت: بعد از آخرین تحصن کارگران کنتورسازی ایران در مسجد شیخ الاسلام و پیگیری ها انجام شده از سوی مسئولین استانی مبلغ 5 میلیون تومان به حساب کارگران واریز شد.

مرادی مطرح کرد: متاسفانه کارگران کارخانه کنتور سازی ایران 29 ماه است که معوقات خود را دریافت نکرده اند و فقط در آبان ماه این کارگران کارخانه مجدد مشغول به کار شدند و بخشی از حقوق ماه های آبان، آذر خود را دریافت کردند.

دبیر قرارگاه احمدی روشن استان قزوین بیان کرد: با پیگیر های انجام شده قرار است تا آخرسال قسمتی دیگر از معوقات کارگران از فروش دستگاه های کارخانه پرداخت شود.

وی گفت: با نزدیک شدن به پایان سال کارگران کارخانه کنتور سازی همچنان در بلاتکلیفی به سر میبرند و معوقات خود را به طور کامل دریافت نگرده و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پرداخت معوقات کارگران کنتورسازی در پایان سال

عدم پرداخت معوقات کارگران کنتورسازی در پایان سال