مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-11سياسي

12 کانون مساجد کردستان در رویداد ملی فهما درخشیدند


کامل گلباغی روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه رویداد فهما برای معرفی فعالیت های کانون های مساجد طراحی و اجرا شد، اظهار داشت : این طرح با حضور 25 هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه 575 کانون مساجد استان نیز در این رویداد ملی مشارکت داشتند، افزود: بیش از یک هزار و 255 کانون در کشور به بخش رقابتی این رویداد راه یافتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان یادآور شد: بعد از ارزیابی های انجام شده سهم 10 کانون کردستان به عنوان کانون فعال معرفی شدند.

گلباغی افزود: کانون های طاها، معراج، عمر خیام، پیامبر (ص)، هدف، پیامبر اعظم (ص)، علم و دانش، نورالرحمن، صلاح الدین ایوبی، ملاصالح خسروی 10 کانون فعال و منتخب رویداد ملی فهما در این استان است.

وی به ارسال مستندات فعالیت کانون های راه یافته به مرحله داوری اشاره کرد و افزود: در این مرحله نیز کانون های راه یافته استان با 556 کانون کشوری رقابت کردند که پس از بررسی های اولیه از سوی هیات های انتخاب و داوری مستندات ارسالی، کانون های چهاریارنبی و کنعان سنندج به عنوان کانون های شایسته تقدیر در سطح کشور معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 کانون مساجد کردستان در رویداد ملی فهما درخشیدند

12 کانون مساجد کردستان در رویداد ملی فهما درخشیدند