مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 17:072020-03-11اجتماعي

همه اردوهای مدارس دولتی و غیردولتی تهران لغو شد


مسعود ثقفی امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همانطور که در روزهای اخیر تمامی مدارس شهر تهران برای مقابله با بیماری کرونا تعطیل شده است، اردوهای آنها نیز نباید برگزار شود.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای خارج از مدرسه، اردوهای نوروزی و سایر فعالیت های آموزشی به صورت کامل تعطیل است و انجام آن از سوی مدارس غیردولتی هم مجوز ندارد.

ثقفی با اشاره به اینکه ممنوع بودن برگزاری اردوهای دانش آموزی به مدارس ابلاغ شده است، از اولیا خواست این موضوع را مدنظر قرار دهند و به هیچ عنوان فرزندان خود را به اردوهای درسی از طریق مدرسه یا هر نهاد دیگری نفرستند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: این روزها سلامت دانش آموزان بسیار مهم تر از این است که بخواهیم از لحاظ آموزشی، قدمی برداریم.

وی گفت: مجدانه درخواست می کنیم که دانش آموزان به هیچ عنوان از کلاس هایی که در این دوران در بیرون برگزار می شود، استفاده نکنند و در خانه بمانند.

ثقفی با اشاره به لغو تمامی اردوهای آموزشی و پرورشی در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران از اولیا خواست در صورت مشاهده برگزاری چنین مواردی با شماره تلفن 88964006 یا نشانی shekayat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اردوهای مدارس دولتی و غیردولتی تهران لغو شد

همه اردوهای مدارس دولتی و غیردولتی تهران لغو شد