مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-12اقتصادي

ممنوعیت به جای محدودیت در صورت افزایش ورود مسافر به خراسان رضوی


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در ورودی های استان محدودیت اعمال شده؛ اما اگر ورودی مسافر افزایش یابد، - معاون استاندار به مسافران در راه خراسان رضوی هشدار داد؛ ممنوعیت به جای محدودیت در صورت افزایش ورود مسافر به خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در ورودی های استان محدودیت اعمال شده؛ اما اگر ورودی مسافر افزایش یابد، ممنوعیت اعمال خواهد شد.

محمدصادق براتی در پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان این مطلب، اظهار کرد: تاکنون پنج جلسه طی هفته گذشته برای پیشگیری از کرونا برگزار شده و براساس گزارش کمیته های ستاد پیشگیری از کرونا، بخش خصوصی و دولتی همراهی خوبی دارند و برنامه ها به نحو احسن اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه های خروج از بحران، اظهار کرد: تمامی دستگاه ها همکاری و تعامل خوبی دارند و با ادامه همین روند از بحران خارج خواهیم شد.

براتی با بیان این که خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارد، ادامه داد: امسال شرایط مشهد به گونه ای است که از زائران خواهش می کنیم حداقل تا پایان فرودین ماه سال آینده به مشهد مشرف نشوند، چون جابه جایی این جمعیت موجب انتقال بیماری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت به جای محدودیت در صورت افزایش ورود مسافر به خراسان رضوی

ممنوعیت به جای محدودیت در صورت افزایش ورود مسافر به خراسان رضوی