مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-12پزشكي

کار پرسنل اورژانس را با حوادث چهارشنبه سوری دو چندان نکنید


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: کادر درمان به ویژه نیروهای اورژانس این روزها مشغول خدمت رسانی به هموطنان مبتلا به کرونا هستند، - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز: کار پرسنل اورژانس را با حوادث چهارشنبه سوری دو چندان نکنید ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: کادر درمان به ویژه نیروهای اورژانس این روزها مشغول خدمت رسانی به هموطنان مبتلا به کرونا هستند، با بی احتیاطی و حوادث چهارشنبه سوری، بار مضاعفی بر دوش آن ها قرار ندهید.

فرزاد رحمانی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال، هموطنان با یک تیر دو نشان زده و با عدم حضور در تجمعات هم کرونا را شکست دهند و هم از خطرات مواد محترقه در امان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به خطرات مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال ، گفت: متأسفانه همه ساله تعدادی از هموطنان بر اثر خطرات مواد محترقه، سلامت و زیبایی شان را از دست داده و عابران هم بیشترین آسیب را می بینند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدواریم در روز های آینده شاهد حوادثی همچون انفجار مواد محترقه دست ساز و جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار پرسنل اورژانس را با حوادث چهارشنبه سوری دو چندان نکنید

کار پرسنل اورژانس را با حوادث چهارشنبه سوری دو چندان نکنید