مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-12سياسي

ثواب بدل های اعتکاف در شرایط کنونی بیش از اعتکاف است


خداوند متعال برای کسانی که از ثواب اعتکاف محرومند، «بدل اعتکاف» را مقرّر فرموده و ثوابی چندین برابر ثواب اعتکاف نیز برای آن وضع فرموده است.

- اصفهان - رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: خداوند متعال برای کسانی که از ثواب اعتکاف محرومند، بدل اعتکاف را مقرّر فرموده و ثوابی چندین برابر ثواب اعتکاف نیز برای آن وضع فرموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی برگزار نشدن مراسم معنوی اعتکاف در کشور و با توجه به اشتیاق عده ای از مردم، به ویژه جوانانی که به دنبال معنویّت و تکامل هستند، نوشتاری پیرامون شناخت بدل اعتکاف ، در خصوص تبیین اعمال جایگزین آن عبادت ارزشمند، از مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مظاهری منتشر شد.

متن نوشتار مزبور، به این شرح است: بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏ از منظر آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت سلام الله علیه ، بسیاری از عبادات و از جمله اعتکاف، بدل و جایگزین دارد، خداوند متعال برای کسانی که از ثواب اعتکاف محرومند، بدل اعتکاف را مقرّر فرموده و ثوابی چندین برابر ثواب اعتکاف نیز برای آن وضع فرموده است.

اکنون که به دلیل شرایط بحرانی ناشی از بیماری اخیر امکان برگزاری مراسم اعتکاف فراهم نشده است، به تبیین چند عمل ارزشمند در این راستا پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثواب بدل های اعتکاف در شرایط کنونی بیش از اعتکاف است

ثواب بدل های اعتکاف در شرایط کنونی بیش از اعتکاف است