مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 09:262020-03-12اقتصادي

10 درصد زباله های همدان قابل بازیافت است


حسین سیبی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از ایجاد مرکز دفن بهداشتی پسماند (لندفیل) در سایت دفن زباله خبر داد و افزود: همدان از معدود شهرهای دارای سایت دفع نخاله است که مساحت آن به 50 هکتار می رسد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: این سایت در همجواری جاده رباط شورین، بدون دریافت ریالی هزینه، روزانه توسط کامیون داران 2 هزار تن ورودی نخاله دارد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال الحاق 20 هکتار به این سایت هستیم اظهار کرد: برنامه اصلی ما تملک زمینی به مساحت 100 هکتار و انتقال سایت به آنجا است که با توجه به وجود معارض و مشکلات اداری، این کار تا 2 سال آینده محقق نمی شود.

سیبی با اشاره به سایت دفن زباله همدان، آن را ظرفیتی بزرگ برای شهر عنوان کرد و گفت: این سایت از سال 60 راه اندازی شده که 50 درصد از آن در گذشته به دلیل دفن بی برنامه و غیر بهداشتی زباله آلوده شده بود.

وی خاطرنشان کرد: پسماندهای شهرهای همدان، بهار، مریانج، رزن، جورقان، مهاجران، صالح آباد، لالجین و روستاهای اطراف به این سایت منتقل و توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری دفع می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان ادامه داد: در حال حاضر برای جمع آوری شیرابه های ناشی از دفع زباله های شهری حوضچه ای در حال احداث است که امیدواریم در نیمه سال 99 شاهد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد زباله های همدان قابل بازیافت است

10 درصد زباله های همدان قابل بازیافت است