مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-12اقتصادي

انعقاد قرارداد یک هزار میلیارد ریالی شهرداری اراک با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)


محمدکریم شفیعی روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: تکمیل پل شهید صیدی و اجرای مرحله دوم پل علم الهدی در دستور کار این قرارگاه در سال آتی قرار دارد که نقش مهمی در تسهیل رفت و آمد در کلانشهر اراک دارند.

وی اظهار داشت: در ابتدا قرار بود قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) اجرای پل میدان مقاومت را عملیاتی کند که بنا به ملاحظاتی پل علم الهدی جایگزین آن شد.

شهردار اراک در ادامه گفت: مطالعات ترافیک شهر اراک توسط دانشگاه تربیت مدرس انجام شده است و در سال آینده، موضوع ترافیک محلات مورد توجه شهرداری مناطق قرار می گیرد.

بهره گیری از 30 دستگاه تراکتور برای ضدعفونی کردن اماکن عمومی کلانشهر اراک علیه کرونا شهردار اراک گفت: ضدعفونی گسترده اماکن عمومی شهر نیاز به تجهیزات مدرن داشت که با توجه به در دسترس نبودن وسایل لازم، بهره گیری از 30 دستگاه تراکتور که سمپاشی مزارع کشاورزی را انجام می دادند، در دستور کار این شهرداری اراک قرار گرفت.

شفیعی افزود: این سمپاش ها با همکاری جهاد کشاورزی در اختیار شهرداری اراک قرار گرفته است و بازار اراک، ساختمان های عمومی مانند شهرداری ها، تامین اجتماعی، پایانه ها، معابر، خیابان ها، ایستگاه های اتوبوس و ترمینال های مسافربری مرتب گندزدایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد یک هزار میلیارد ریالی شهرداری اراک با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)

انعقاد قرارداد یک هزار میلیارد ریالی شهرداری اراک با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)