مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-12سياسي

توزیع 250 جهیزیه بین نوعروسان نیازمند همدان


مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از توزیع 250 جهیزیه بین نوعروسان نیازمند همدان طی هفته آینده خبر داد.

- علی قراباغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع 250 مورد جهیزیه توسط بسیج سازندگی در استان خبر داد و اظهار کرد: هفته آینده 250 جهیزیه بین نوعروسان نیازمند توزیع خواهیم کرد که 110 مورد شنبه هفته آینده و مابقی در روزهای آتی آن هفته توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای تعهد به توزیع 500 جهیزیه طی امسال بوده است گفت: 200 جهیزیه در هفته بسیج، 50 مورد دی ماه و 25 مورد ماه قبل توزیع شد و در این مرحله نیز 250 مورد خواهد شد که در مجموع به 500 مورد برسد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم و اجتماعات نسبت به کنترل بیماری کرونا؛ توزیع این اقلام جهیزیه جزو برنامه هایی بود که به سال 99 موکول شود اما با توصیه هایی نسبت به عدم برگزاری مراسم عروسی توسط زوجین، این جهیزیه ها امسال توزیع می شود چراکه جامعه نیاز به شور و نشاط دارد.

وی با تاکید به اینکه به زوجین گفته شده حق برگزاری مراسم عروسی را در این روزها ندارند اما می توانند زندگی مشترک خود را بدون مراسم برگزار کنند افزود: مراحل قبلی توزیع جهیزیه ها با حضور مسوولان و سایر افراد همراه بود اما در این دوره کسی را دعو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 250 جهیزیه بین نوعروسان نیازمند همدان

توزیع 250 جهیزیه بین نوعروسان نیازمند همدان