مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-12پزشكي

آماده سازی نقاهتگاه های بیماران حاد تنفسی در مازندران توسط سپاه + تصاویر


آماده سازی نقاهتگاه های برای بیماران حاد تنفسی مازندران توسط سپاه در مجتمع های ورزشی استان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سپاه کربلای استان مازندران از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در مازندران برای کمک به دانشگاه علوم پرشکی مازندران و مقابله با این بیماری به میدان آمد.

تولید مواد ضدعفونی کننده، تهیه و تولید ماسک، گان و لوازم بهداشتی  به صورت روزانه توسط سپاه نواحی شهرستان های استان مازندران از همان ابتدا در حال انجام است، حتی ضدعفونی کردن شهرها و معابر و خیابان های استان نیز توسط بسیج و سپاه از جمله اقدامات و فعالیت هایی است که تاکنون انجام شده و همچنان ادامه دارد.

علاوه بر اینها با افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 در مازندران فعالیت جدیدی برای مقابله با این بیماری و کمک به مردم استان توسط بسیج و سپاه در شهرستان های مختلف مازندران در حال اجراست.

با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان های استان ایجاد بیمارستان های سیار در سوله ها و اماکن ورزشی از سوی سپاه مازندران آغاز شده است.

*آماده سازی نقاهتگاه بیماران تنفسی در شهرستان بابل مرکز مراقبت های ویژه تنفسی سپهبد شهید سلیمانی سپاه ناحیه شهرستان بابل، در مجتمع ورزشی  شهدای مخابرات استان، جهت تجهیز به تخت بستری ویژه بیماران تنفسی آماده سازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی نقاهتگاه های بیماران حاد تنفسی در مازندران توسط سپاه + تصاویر

آماده سازی نقاهتگاه های بیماران حاد تنفسی در مازندران توسط سپاه + تصاویر