مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 11:202020-03-12دانش

ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد


حسین جهان تیغ، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پرشکی زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با توجه به سرعت پیشرفت بیماری کرونا در سراسر کشور بر خود وظیفه دیدیم که در این شرایط حساس دانشگاه های علوم پزشکی را تنها نگذاشته و دوشادوش .

- دبیر جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با توجه به پیشرفت بیماری کرونا، با راه اندازی ستاد دانشجویی مبارزه با این بیماری می خواهیم به انجام فعالیت های متفاوت بپردازیم.

حسین جهان تیغ، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پرشکی زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با توجه به سرعت پیشرفت بیماری کرونا در سراسر کشور بر خود وظیفه دیدیم که در این شرایط حساس دانشگاه های علوم پزشکی را تنها نگذاشته و دوشادوش خادمین سلامت مردم قرار بگیریم.

جهان تیغ حاطرنشان کرد: بدیهی است که کمیته دانشجویی مبارزه با کرونا با هدف استفاده از ظرفیت بزرگ دانشجویان علوم پزشکی در سطح استان شکل گرفته است با به کارگیری از توانایی ها و تخصص های دانشجویان در جهت مقابله با کرونا به مردم استان سیستان و بلوچستان خدمت خواهد کرد.

دبیر ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان گفت: بنده بعنوان عضو کوچکی از مجموعه بزرگ ستاد دانشجویی مبارزه با کرونای استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد