مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 12:252020-03-12بين الملل

هشدار«عمار الحکیم» درباره شکنند گی وضعیت امنیتی در عراق


یک سیاستمدار عراقی در واکنش به حمله دیشب به مقرهای الحشد الشعبی، درباره شکنندگی وضعیت امنیتی کشور و ناکام ماندن بغداد در قبال تعهدات بین المللی و امنیتی اش هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار الحکیم رییس جریان حکمت ملی عراق، روز پنجشنبه (12 مارس-22 اسفند) درباره تکرار نقض های امنیتی در کشور هشدار داد و گفت که این نقض ها عراق را در قبال تعهدات بین المللی و امنیتی اش با مشکل مواجه می کند.

دفتر اطلاع رسانی حکمت ملی طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در خبرگزاری رسمی عراق واع منتشر شد، به نقل از الحکیم اعلام کرد: تکرار این نقض های امنیتی که آخرین آنها حمله هوایی هواپیماهای ناشناس به مقرهای الحشد الشعبی در مرزهای سوریه و حمله راکتی به پایگاه التاجی بغداد است، بیانگر شکننده بودن وضعیت امنیتی است.

وی افزود: این امر وجهه ای نامناسب و مغایر با عراق و توانمندی دولت آن در مهار وضعیت امنیتی به افکار عمومی نشان می دهد و عراق را در قبال تعهدات بین المللی و امنیتی با مشکل مواجه می کند.

سید عمار الحکیم در ادامه گفت: در عین حال که از دولت عراق می خواهیم که فورا این مسئله را حل و فصل کند و مانع بازگشت عراق به خانه نخست خود شود، چنین نقض های امنیتی صورت گرفته را به شدت محکوم و تاکید می کنیم که حفظ حاکمیت عراق و احترام به تعهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار«عمار الحکیم» درباره شکنند گی وضعیت امنیتی در عراق

هشدار«عمار الحکیم» درباره شکنند گی وضعیت امنیتی در عراق