مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 14:352020-03-12سياسي

معاون خدمات شهرداری زاهدان: معابر پرتردد و هسته مرکزی زاهدان ضدعفونی شدند


معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: درپی شیوع ویروس کرونا معابر پرتردد و هسته مرکزی شهر زاهدان با بیش از 500 هزار لیتر محلول ضدعفونی گندزدایی و ضد عفونی شدند.

- معاون خدمات شهرداری زاهدان: معابر پرتردد و هسته مرکزی زاهدان ضدعفونی شدند ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: درپی شیوع ویروس کرونا معابر پرتردد و هسته مرکزی شهر زاهدان با بیش از 500 هزار لیتر محلول ضدعفونی گندزدایی و ضد عفونی شدند.

محمد امیر براهویی در خصوص اقدامات پیشگیرانه و مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: حفظ سلامت شهری امروز یک اولویت و وظیفه همگانی است که می بایست همه دستگاهها، نهادها، سازمان های دولتی و غیردولتی و از همه مهتر خود مردم و شهروندان در این راستا تلاش کنند.

وی ادامه داد: شهرداری زاهدان هم براساس وظایف و ماموریت های که برایش تعریف شده برنامه های مختلف را در راستای پیشگیری و مقابله با کروناویروس اندیشیده و درحال اجرا دارد.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان افزود: پس از اعلام بیماری کرونا در استان بلافاصله اولین جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی و مدیریت بحران شهرداری زاهدان به ریاست شهردار تشکیل گردید.

براهویی به مانور بزرگ ضدعفونی سطح شهر اشاره کرد و گفت: مانور بزرگ ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی و اماکن شهری در قالب چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون خدمات شهرداری زاهدان: معابر پرتردد و هسته مرکزی زاهدان ضدعفونی شدند

معاون خدمات شهرداری زاهدان: معابر پرتردد و هسته مرکزی زاهدان ضدعفونی شدند