مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-12ورزشي

وزنه بردار مرودشتی رکورد ورود به مسابقات آسیایی را کسب کرد


در اردویی که به همین منظور چهارشنبه 21 اسفند 98 زیر نظر محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی در تهران برگزار شد 18 وزنه بردار از سراسر کشور شرکت داشتند که در نهایت 12 نفر موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شدند.

زارعی که در وزن 89 کیلوگرم به روی تخته رفته بود با بلند کردن وزنه 165 کیلوگرمی در یک ضرب، زدن وزنه 200 کیلو گرمی در دو ضرب و در مجموع با 365 کیلو گرم جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کرد.

شهرستان مرودشت قطب وزنه برداری کشور شهرستان مرودشت از دیرباز تاکنون یکی از قطب های وزنه برداری در کشور و استان فارس محسوب می شود که ملی پوشان زیادی را در این رشته سخت که به عنوان پولاد سرد شهرت دارد همواره مطرح کرده است.

عباس نجاتی، داریوش نجاتی، لهراسب بهروزی، حسن عمادی، سجاد بهروزی، جابر بهروزی، میلاد ارونگی ، حمیدرضا زارع ، میثم زارع و هم اینک محمدرضا زارعی پولاد مردان این شهرستان هستند که افتخارات بزرگی را در عرصه مسابقات آسیایی، جهانی و کشور به ارمغان آوردند.

از قهرمانی آسیا و ورود به المیپک تا نشستن بر روی ویلچر عباس نجاتی این پولاد مرد مرودشتی را باید بدشانسترین ورزشکار جهان نامید چرا که در اوج و در حالی که سهمیه ورود به المپیک بارسلون را در دست داشت پولاد سرد امانش را نداد و با آروزهای بسیاری که داشت، زیر وزنه ماند و با قطع نخاع بر روی ویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه بردار مرودشتی رکورد ورود به مسابقات آسیایی را کسب کرد

وزنه بردار مرودشتی رکورد ورود به مسابقات آسیایی را کسب کرد