مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-12اجتماعي

استوار همچون کوه های پرصلابت کردستان


محمد بیستونی در سومین روز از فروردین سال 1334 در روستای گلین از توابع شهرستان سنندج دیده به جهان گشود، دوران کودکی را در زادگاهش و تحت تربیت پدر کشاورزش محی الدین و مادرش حمیده سپری کرد و رشد و پرورش یافت، زمانی که به سن مدرسه رسید به دلیل نبود امکانات کافی نتوانست پای در مهد علم و دانش نهد و خیلی زود شروع به کار کردن کرد تا باری از روی دوش خانواده اش بردارد.

سال های مبارزه محمد آرزوهایش را در گرو از میان رفتن حکومت پهلوی می دید، به همین دلیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی راه را برای رسیدن آرزوهایش هموار دید، ولی مدتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک های ضد انقلاب مانعی بر سر راه تحقق آرزوهایش شدند.

وی در سال 1360 وارد سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد شد تا با مبارزه با گروهک های ضد انقلاب، مردم مظلوم کردستان را از شر این جرثومه های فساد خلاص کند.

ظلم ستیزی محمد که در میان مردم و با مردم زندگی می کرد، دوست داشت هموطنانش در آرامش و رفاه زندگی کنند، وی تاب و توان توهین گروهک های ضد انقلاب به مردمش را نداشت و نمی توانست ببیند عده ای به اسم خلق کُرد به مردم دیارش ستم می کنند و اموالشان را به غارت می برند.

او که سینه اش مالامال به شریعت محمدی(ص) بود، نمی توانست حضور ناموجه عده ای را تحمل کند که اموال بیت المال و مساجد را به غارت می برند و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استوار همچون کوه های پرصلابت کردستان

استوار همچون کوه های پرصلابت کردستان