مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-13ورزشي

بیش از 500 هزار لیتر محلول پاشی در شهر زاهدان انجام شد


محمد امیر براهویی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حفظ سلامت شهری امروز یک اولویت و وظیفه همگانی است که باید همه دستگاه ها، نهادها، سازمان های دولتی و خصوصی و از همه مهمتر شهروندان در این زمینه تلاش کنند.

وی ادامه داد: شهرداری زاهدان براساس وظایف و ماموریت هایی که برایش تعریف شده برنامه های مختلف را در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اندیشیده و در حال اجرا دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان افزود: پس از اعلام ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان بلافاصله اولین جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی و مدیریت بحران شهرداری زاهدان به ریاست شهردار تشکیل شد.

وی به مانور بزرگ ضدعفونی سطح شهر زاهدان اشاره کرد و گفت: مانور بزرگ ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی و اماکن شهری در قالب چهار دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی، پنج دستگاه ماشین آلات جت واش، 60 دستگاه سم پاش های کوله ای موتوری و دستی، بالغ بر 15 تیم سیار با هدف ارزیابی و سنجش توان عملیاتی شهرداری انجام شد.

براهویی اظهار داشت: این تیم ها از نهم اسفند کار ضدعفونی سطح شهر را آغاز کردند و تاکنون حدود 500 هزار لیتر محلول پاشی و ضدعفونی را در معابر پرتردد سطح شهر بازارهای هسته ی مرکزی شهر چهار راه رسولی، بازار مرکزی، بازار مشترک، بازار مجدیه شیر آباد، پارک های سطح شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 هزار لیتر محلول پاشی در شهر زاهدان انجام شد

بیش از 500 هزار لیتر محلول پاشی در شهر زاهدان انجام شد