مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-13بين الملل

سوریه زمان افتتاح جاده بین المللی ام 4 را اعلام کرد


وزیر حمل و نقل سوریه اعلام کرد، به محض اجرایی شدن توافق مسکو، این وزارت خانه آماده افتتاح جاده حلب - لاذقیه و بهره برداری از آن است.

- سوریه زمان افتتاح جاده بین المللی "ام 4 " را اعلام کرد وزیر حمل و نقل سوریه اعلام کرد، به محض اجرایی شدن توافق مسکو، این وزارت خانه آماده افتتاح جاده حلب - لاذقیه و بهره برداری از آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، علی حمود، وزیر حمل و نقل سوریه تأکید کرد، این وزارت خانه توانست جاده بین المللی حلب - لاذقیه معروف به M4 را در مناطقی که ارتش سوریه آزاد کرده، برای بهره برداری آماده کند.

وزارت حمل و نقل سوریه منتظر پایبندی دولت ترکیه به اجرای توافق مسکو است تا وضعیت جاده های کشور را برای استفاده و تردد بهبود ببخشد.

وی با بیان اینکه جاده حلب - لاذقیه به لحاظ اقتصادی حائز اهمیت است و مسافت میان دو استان را کوتاه می کند، تأکید کرد، این جاده استراتژیک از طریق بندر لاذقیه، عراق را به آب ها متصل می کند و به همین دلیل انتقال کالا به راحتی و سهولت انجام می شود.

پیش از این استان لاذقیه اعلام کرد، خاک ریزها و ایست های بازرسی موجود در جاده حلب - لاذقیه تا پل کفریا برداشته شده است و تلاش ها برای از بین بردن موانع از جمله بازماندگان تروریست ها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه زمان افتتاح جاده بین المللی ام 4 را اعلام کرد

سوریه زمان افتتاح جاده بین المللی ام 4 را اعلام کرد