مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 13:252020-03-13پزشكي

راه اندازی مرکز تب سنج در بندرگز و آخرین اخبار کرونا در گلستان


گروه تشخیص بیماری کرونا در ورودی شهرستان بندرگز مستقر شد و مسافران و افراد در حال تردد توسط این گروه پزشکی مورد معاینه قرار می گیرند.

حسین احمدی اظهار داشت: افراد در صورت مشاهده علایم مشکوک به بیماری تنفسی به صورت دقیق بررسی شده و در صورت نیاز به بیمارستان انتقال می یابند.

** استاندار گلستان گفت: مسافرانی که در تعطیلات نوروزی به استان گلستان سفر کنند در صورت علائم ابتلا به کرونا 14 روز قرنطینه می شوند.

** مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از عملیات جدید ضدعفونی و گندزدایی معابر اصلی و فرعی شهر گرگان توسط این سازمان، نظام صنفی کشاورزی، مدیریت جهادکشاورزی گرگان و همچنین همکاری کشاورزان این شهرستان با استفاده از ماشین آلات کشاورزی خبر داد.

* پنجمین مرحله گندزدایی و ضدعفونی شهر مراوه تپه با همکاری سپاه و شهرداری و نیروهای مردمی انجام شد.

** مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در پی آن کمبود تجهیزات پزشکی از جمله ماسک، آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان در اقدامی خداپسندانه، ماسک و لباس ایزوله تولید کردند.

حسینی طلب اظهار داشت: تاکنون 10 آموزشگاه آزاد استان، اقدام به تولید13 هزار و 650 عدد ماسک و 2 هزار و 550 عدد لباس ایزوله کردند که این تولیدات بین بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تب سنج در بندرگز و آخرین اخبار کرونا در گلستان

راه اندازی مرکز تب سنج در بندرگز و آخرین اخبار کرونا در گلستان