مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 05:052020-03-14پزشكي

مبادی ورودی شهرهای جنوبی خراسان رضوی مسدود شد


فرماندار گناباد روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای مشاهده ورود بیماری کرونا در این شهرستان اقدامات موثر پیشگیرانه در حوزه مردمی و دولتی صورت گرفته که به صورت مستمر ادامه دارد و همه مجموعه ها برای جلوگیری از شیوع این بیماری اقدامات بازدارنده در دست انجام دارند.

حامد قربانی افزود: با توجه به افزایش تعداد فوتیهای ناشی از بیماری کرونا در گناباد به دو نفر و همچنین افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری ظرف سه روز اخیر حساسیت مسوولان در این زمینه افزایش یافت و نشست اضطراری در محل فرمانداری با حضور مدیران امور قضایی، امنیتی و انتظامی برگزار و طرح ترافیکی برای اعمال محدودیتهای شهر گناباد تصویب شد تا گروههای ارزیاب پایش سلامت و تب سنج بهتر و منسجم تر به وظایف خود عمل کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس از این پس از پذیرش مسافر در گناباد از نقاط مختلف کشور در ایام نوروز معذوریم و افرادی که در ایستگاههای تب سنجی دارای علائم بیماری تشخیص داده شوند به مدت 14 روز به قرنطینه منتقل می شوند.

حفظ سلامت عمومی برای ما بسیار مهم است و با هیچ فردی در این زمینه مماشات نمی شود.

فرماندار گناباد گفت: اقدامات بسیار سخت گیرانه ای در مبادی ورودی شهر گناباد اعمال می شود و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم سلامت عمومی شهروندان با سفر مسافران از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادی ورودی شهرهای جنوبی خراسان رضوی مسدود شد

مبادی ورودی شهرهای جنوبی خراسان رضوی مسدود شد