مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:352020-03-14سياسي

برگزاری مجالس ترحیم در مساجد ممنوع


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برگزاری مجالس ترحیم در مساجد استان زنجان ممنوع شده است.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، اوقاف و امور خیریه استان اقدامات متعددی در بقاع متبرکه انجام داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسمات مختلف در بقاع متبرکه و ضدعفونی مستمر این اماکن از سوی اوقاف بیان کرد: در همین راستا برگزاری مجالس ترحیم در مساجد استان زنجان نیز ممنوع شده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا به همه اماکن مذهبی، مساجد و امامزادگان اعلام شده است که به خاطر حفظ سلامت افراد در جامعه از برگزاری مجالس خودداری کنند.

کرمی با بیان اینکه همه مومنین و هیأت امنای مساجد بر اساس تاکید نهادهای ذی صلاح موظف به همکاری هستند و از برگزاری اجتماعات در مساجد و اماکن مذهبی پرهیز کنند، گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته با وجود تاکیدات بسیار در برخی از مساجد زنجان متاسفانه شاهد برگزاری مراسم و مجالس ترحیم بودیم که درخواست می شود، نسبت به این موضوع دقت لازم را داشته باشند.

وی گفت: از مردم و همشهریان عزیز درخواست داریم  به سلامت خود و افراد جامعه کمک کنند تا ان شاءالله به یاری خدای متعال و همکاری خوب مردم از این بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجالس ترحیم در مساجد ممنوع

برگزاری مجالس ترحیم در مساجد ممنوع