مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 06:452020-03-14پزشكي

ابتلای یک مورد قطعی به کرونا در بیله سوار/ از سفر غیرضرور به بیله سوار اجتناب کنید


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیله سوار گفت: تاکنون فقط یک بیمار مبتلای قطعی به کرونا در شهرستان بیله سوار وجود دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا پاکدل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون یک مورد مبتلا به کروناویروس که ساکن یکی از روستاهای تابعه بیله سوار بوده و سابقه مسافرت به یکی شهرهای آلوده کشور را داشت، هفته پیش با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان شهداء پارس آباد اعزام شد و پس از بستری و دریافت خدمات درمانی وضعیت بیمار رو بهبود بوده و از بیمارستان ترخیص شد.

وی بیان کرد: این بیمار هم اکنون در منزل خود تحت قرنطینه خانگی بوده و دوران نقاهت خود را طی می کند و خانواده و اطرافیان وی نیز از نظر بیماری بررسی و مشکل خاصی ندارند که تا دو هفته  آینده تحت قرنطینه خواهند بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیله سوار با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی، افزود: مردم در خانه ها بمانند و از تردد و حضور غیرضرور در اماکن و محافل عمومی پرهیز کنند و حتی الامکان از مراجعات بی دلیل به مراکز درمانی اجتناب کنند.

پاکدل گفت: از هموطنان تقاضا می شود در شرایط فعلی از سفرهای غیرضرور به شهرستان بیله سوار جدا پرهیز کنند و مردم شهرستان بعد از بهبود شرایط فعلی میزبان مسافران و میهمانان خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای یک مورد قطعی به کرونا در بیله سوار/ از سفر غیرضرور به بیله سوار اجتناب کنید

ابتلای یک مورد قطعی به کرونا در بیله سوار/ از سفر غیرضرور به بیله سوار اجتناب کنید