مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-14فرهنگي

دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارم هر، عاطفه زارعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین علیهم السلام، به ویژه حضرت امام رضا (ع) آغاز شد.

وی با بیان اینکه بهترین اقدام در شرایط فعلی خانه ماندن و کتاب خواندن است افزود: با وجود تعطیلی کتابخانه های عمومی، این جشنواره در دهمین دوره، نخستین گام های خود را با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برداشته و امکان مشارکت در بخش های مختلف را در این بستر فراهم کرده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: کتاب هایی با موضوع حضرت امام هادی (ع) به عنوان بخش ویژه دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره 12 کتاب در سه رده سنی کودک ، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است ادامه داد: بر این اساس در رده کودک (4 تا 12 سال) کتاب های گنبد خورشید نوشته معصومه مهری از انتشارات بنیاد امام رضا علیه السلام، زندگی حضرت معصومه سلام الله علیها نوشته سید محمد مهاجرانی از انتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی آغاز شد

دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی آغاز شد