مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-14اقتصادي

5 میلیون از معوقات کارگران کنتورسازی قزوین به حساب آنان واریز شد


یکی از کارگران کارخانه کنتور سازی ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پرداخت بخشی از معوقات کارگران گفت: بعد از آخرین تحصن کارگران کنتورسازی ایران در مسجد شیخ الاسلام که تقریبا دو ماه پیش صورت گرفت و با پیگیری ها انجام شده از سوی مسئولین .

- کارگر کارخانه کنتور سازی ایران گفت: طبق قول مسئولان استانی که به کارگران داده شده بود، 5 میلیون دیگر به حساب کارگران واریز شد.

یکی از کارگران کارخانه کنتور سازی ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پرداخت بخشی از معوقات کارگران گفت: بعد از آخرین تحصن کارگران کنتورسازی ایران در مسجد شیخ الاسلام که تقریبا دو ماه پیش صورت گرفت و با پیگیری ها انجام شده از سوی مسئولین استانی مبلغ 5 میلیون تومان به حساب کارگران واریز و قرار شد 5 میلیون دیگر تا قبل از پایان سال پرداخت کنند.

این کارگر کارخانه کنتور سازی مطرح کرد: در این راستا، دو روز پیش 5 میلیونی که قول داده بودند از سوی قوه قضاییه به حساب کارگران واریز شد.

وی افزود: متاسفانه 30 ماه که کارگران معوقات خود را دریافت نکرده اند و هر کارگر حدود 100 میلیون تومان از شرکت طلب دارد.

این کارگر گفت: طبق صحبت های مسئولین در استان قرار شده دستگاه ها شرکت در مزایده ای به فروش برسد و مابقی معوقات کارگران پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیون از معوقات کارگران کنتورسازی قزوین به حساب آنان واریز شد

5 میلیون از معوقات کارگران کنتورسازی قزوین به حساب آنان واریز شد