مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-14اقتصادي

24 اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال 98


مسئول اجرایی هیأت امنای بازار اراک گفت: بازار تاریخی اراک از فردا به فعالیت اقتصادی خود در سال 98 پایان می دهد.

- ایسنا/مرکزی مسئول اجرایی هیأت امنای بازار اراک گفت: بازار تاریخی اراک از فردا به فعالیت اقتصادی خود در سال 98 پایان می دهد.

علیرضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصمیم استان مرکزی مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری، بازارها و صنوف غیر ضروری از فردا 25 اسفندماه، بیان کرد: در خصوص تعطیلی بازار تاریخی اراک، هیات امنا و کسبه در روزهای گذشته اعلام آمادگی کردند، اما مسئولان ارشد استان بر این نظر بودند که نیازی به تعطیلی بازار اراک نیست.

وی تصریح کرد: در خصوص تعطیلی بازار از فردا هنوز مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی به صورت رسمی در اختیار هیات امنا و بازاریان اراک قرار نگرفته است، اما طبق خبرهای شفاهی تصمیم بر این است که بازار و مجتمع های تجاری و پاساژها تعطیل شوند.

عسگری با تاکید بر اینکه این تعطیلی خواسته هیات امنا و بازاریان اراک است، افزود: علیرغم همه مشکلات صنفی، اقتصادی، مشکلات مرتبط با میراث فرهنگی و اوقاف که بازاریان طی سال 98 تجربه کردند، ولی به جهت حفظ سلامت عمومی جامعه که وظیفه همگانی است موافق تعطیلی بازار هستیم هرچند که در روزهای اخیر که بازار فعال بود اقدامات بهداشتی از جانب کسبه صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال 98

24 اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال 98