مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-14دانش

ساخت سیستم یونیزه کننده هوا برای ضدعفونی کردن محیط


محققان دانشگاه کاشان، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، موفق به ساخت دستگاهی پیشرفته برای ضدعفونی و یونیزه کردن هوا و محیط بیمارستان ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود همدانیان، رییس پژوهشکده علوم و فناوری نانوی دانشگاه کاشان گفت: این دستگاه با یونیزه کردن هوا باعث ضد عفونی کردن محیط می شود.

همدانیان با اشاره به اینکه خاصیت اکسیدکنندگی هوای یونیزه باعث میکروب زدایی، گندزدایی و ضدعفونی شدن محیط می شود، اظهار کرد: ضدعفونی کنندگی و گندزدایی با هوای یونیزه به علت ماهیت گازی شکل آن می تواند به صورت کامل تمامی سطوح غیرقابل دسترس و قابل دسترس را پاکسازی کند.

وی خاطرنشان کرد: اکسیژن فعال می تواند با قابلیت اکسید کردن و پخش در فضا و همچنین خاصیت میکروب زدایی و گندزدایی به ضدعفونی کردن محیط بپردازد و مانع باقی ماندن کرونا این مهمان ناخوانده بر روی سطح، اشیاء و فضاهای سرپوشیده پرتردد شود.

وی توان مصرفی دستگاه را 300 وات عنوان کرد و افزود: این دستگاه با میزان تولید اکسیژن فعال 0 تا 10 گرم در ساعت، دارای سیستم دمنده با امکان تنظیم دبی خروجی، سیستم کنترل میزان تولید اکسیژن فعال، نشانگر دیجیتال پارامترهای دستگاه و استفاده از تکنولوژی پلاسمای سرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سیستم یونیزه کننده هوا برای ضدعفونی کردن محیط

ساخت سیستم یونیزه کننده هوا برای ضدعفونی کردن محیط