مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-14اقتصادي

در نوروز 99 به خراسان جنوبی سفر نکنید


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از تعطیلی اقامتگاه ها، عدم پذیرش تورهای گردشگری و لغو برنامه های نوروزگاه و جشنواره های نوروزی در استان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: - مسافران در صورت سفر به استان با محدودیت روبرو خواهند شد.

حسن رمضانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: واحدهای اقامتی خراسان جنوبی در نوروز 99 پذیرش به صورت تورهای گردشگری و گروهی نخواهند داشت.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل های صادره از وزارت میراث فرهنگی، واحدهای اقامتی در سطح استان در ایام نوروز تعطیل نیست، اما پذیرش گردشگران و مسافران به صورت تورهای گردشگری و جمعی در اقامتگاه ها، هتل ها و مراکز اقامتی دیگر ممنوع است و در موارد ضروری به مراجعین خدمات محدود ارائه خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی تصریح کرد: مهمانسرای ادارات، ستاد اسکان فرهنگیان در مدارس، خانه های معلم، سراهای ورزش، امکانات اقامتی بقاع متبرکه، در ایام تعطیلات پیش رو تعطیل خواهند بود.

رمضانی با بیان اینکه کمپینگ ها در پارک ها و بوستان های سطح استان نیز ممنوع است، یادآور شد: به دلیل حفظ سلامت هم استانی ها، موزه ها و بناهای تاریخی استان ضدعفونی خواهند شد، لذا تا اطلاع ثانوی این مراکز تعطیل خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نوروز 99 به خراسان جنوبی سفر نکنید

در نوروز 99 به خراسان جنوبی سفر نکنید