مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:052020-03-14اجتماعي

محدودیت تردد برای خودروهای غیربومی در ورودی جلفا


فرماندار جلفا از اعمال محدودیت تردد خودروهای غیربومی (پلاک سایر استان ها) در ورودی این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار جلفا از اعمال محدودیت تردد خودروهای غیربومی (پلاک سایر استان ها) در ورودی این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان خبر داد.

صادق احمدی در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: در این رابطه منع تردد نداریم و صرفا در ورودی اصلی شهر(پلیس راه جلفا_مرند) برای خودروهای غیر بومی طرح محدودیت تردد اعمال شده و توصیه می کنیم که وارد شهر نشوند.

وی با بیان این که درمورد انتقال مسافران نیز محدودیت هایی اعمال می شود، افزود: در این رابطه توصیه داریم تا انتقال مسافر و همچنین تردد خودروهای غیربومی انجام نشود تا با عنایت خداوند و تلاش های پیشگیرانه به شرایط عادی بازگردیم.

وی با بیان این که فعلاً محدودیت وجود دارد اما اگر خدای ناکرده وضعیت بحرانی شود و ستاد استانی پیشگیری از کرونا نیز دستور دهد، در رابطه با منع تردد نیز اقدام خواهیم کرد، افزود: در این رابطه تابع تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد برای خودروهای غیربومی در ورودی جلفا

محدودیت تردد برای خودروهای غیربومی در ورودی جلفا