مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-14بين الملل

پیش بینی قانونگذاران عراقی درباره تشدید مقاومت ضد آمریکایی مردم این کشور


اعضایی از پارلمان عراق حملات آمریکا به مواضع نیروهای امنیتی عراق را در راستای تلاش برای بازگشت داعش به این کشور خواندند و پیش بینی کردند که عملیات های مقاومت علیه نظامیان اشغالگر آمریکایی شدت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد الکنانی عضو پارلمان عراق در گفت وگو با المیادین حملات علیه نیروهای آمریکایی در عراق را تبریک گفت.

او  در گفت وگو با شبکه خبری المیادین گفت: نیروهای اشغالگر آمریکایی برخی واحدهای الحشد الشعبی را به بهانه پیروی از گروه های مقاومت هدف می گیرند .

الکنانی گفت: مواضع برخی گروه های عراقی در همبستگی و همراهی با آمریکایی ها به آنها توجیهی برای حمله به نیروهای امنیتی عراق می دهد .

به گفته این عضو پارلمان عراق احتمال می رود عملیات مقاومت عراقی ها در روزهای آینده شدت گیرد.

حسن سالم عضو ائتلف الفتح به رهبری هادی العامری در پارلمان عراق هم امروز در گفت وگو با المیادین گستاخی آمریکا در حمله به مواضع امنیتی عراق را محکوم کرد و گفت: چنین اقدام نیروهای آمریکایی به مثابه اعلام جنگ علیه عراق است .

او تصریح کرد: ما اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه آمریکا درصدد تضعیف الحشد الشعبی است و دیگر اینکه به گروه های تروریستی وابسته به داعش بار دیگر اجازه ورود به عراق را بدهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قانونگذاران عراقی درباره تشدید مقاومت ضد آمریکایی مردم این کشور

پیش بینی قانونگذاران عراقی درباره تشدید مقاومت ضد آمریکایی مردم این کشور