مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-14سياسي

داوری رفتارهای روحانی در بحران کرونا از نگاه مردم دور نخواهد ماند


جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با انتقاد از شانه خالی کردن رییس جمهور از مسئولیت ستاد بحران و سپردن آن به یک وزیر، تاکید کرد: داوری رفتارهایی از این دست از نگاه تاریخ دور نخواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در جریان رصد مسائل داخلی، منطقه ای و بین المللی آشکار شدن ابعاد جدیدتری از رفتار ضدبشری آمریکا برای اشاعه ویروس جهش یافته کرونا در پروسه آزمایشگاهی برای تحقق بیوتروریسم علیه بشریت را جوهره تفکر کفرآمیز نظام سلطه و ماهیت شیطانی آن خواند.

این جمعیت با تاکید بر اینکه اندیشه وحیانی و انسانی انقلاب اسلامی با عمق نگاه امام راحل(ره)، چهره کریه نظام سلطه و صهیونیسم را به تصویر کشید، افزود: امروز ابعاد جنایت آمریکا منحصر به گونتانامو، ابوغریب، به آتش کشیدن فرقه داوودیه و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین و یمن نیست؛ آنها همه بشریت را دشمن خود می دانند و خط قرمزی برای اعمال فرعونیت خود قائل نیستند.

این تشکل همه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، پژوهشگاه های علمی و اندیشکده های راهبردی را به تبیین دقیق تر لایه های ذهنی و رفتار عملی شیطان بزرگ فراخواند و افشای طرح های ضدبشری و شیطانی آنها را در سرتاسر جهان در ابعاد حقوقی در دستور کار سه قوه خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری رفتارهای روحانی در بحران کرونا از نگاه مردم دور نخواهد ماند

داوری رفتارهای روحانی در بحران کرونا از نگاه مردم دور نخواهد ماند