مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 11:562020-03-14اقتصادي

نظارت های بهداشتی فرآورده های خام دامی در سیستان و بلوچستان افزایش یافت


دکتر مهدی حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای محصولات دامی در روزهای پایانی سال، بنا به رسم سال های گذشته و بویژه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بیش از پیش نیاز به نظارت های بهداشتی دامپزشکی وجود دارد.

وی گفت: در روزهای پایانی سال و ایام نوروز تشدید اقدامات و نظارت های بهداشتی دامپزشکی در سیستان و بلوچستان از طریق تیم های کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی بر فعالیت مراکز تولید و عرضه، خودروهای حمل و مراکز و اماکن عمومی مصرف کننده فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها و شرکت های بسته بندی جاری خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: عدم ذبح دام در محل های غیربهداشتی و خارج از کشتارگاه، خودداری از خرید و فروش مرغ زنده، ضدعفونی و گندزدایی واحدهای تولید و توزیع فرآورده های خام دامی، خودداری از خرد کردن گوشت در محل خرید و تهیه محصولات خام دامی به صورت بسته بندی و عدم خرید از دست فروشان از جمله مواردی است که به دلیل ایجاد مخاطره بهداشتی در این ایام باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و نسبت به رعایت آن اهتمام ورزید.

وی بیان کرد: به جهت حفظ سلامت خود و افراد جامعه رعایت توصیه های بهداشتی دامپزشکی از سوی همه افراد جامعه بویژه مراکز و مشاغل مرتبط با تولید و عرضه فرآورده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت های بهداشتی فرآورده های خام دامی در سیستان و بلوچستان افزایش یافت

نظارت های بهداشتی فرآورده های خام دامی در سیستان و بلوچستان افزایش یافت