مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-14اقتصادي

مشارکت زنبیل با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در طرح جشنواره بهاره مجازی 99


فروشگاه اینترنتی زنبیل که در روزهای اخیر حمایت همه جانبه خود را از مردم عزیز کشور و کسب وکارهایی که به نحوی دچار آسیب شده اند، تسهیلات ارزنده ای را برای کسب وکارهای سنتی در نظر گرفته است.

- فروشگاه اینترنتی زنبیل که در روزهای اخیر حمایت همه جانبه خود را از مردم عزیز کشور و کسب وکارهایی که به نحوی دچار آسیب شده اند، تسهیلات ارزنده ای را برای کسب وکارهای سنتی در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام زنبیل، فروشگاه اینترنتی زنبیل با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (اینماد) در جشنواره جشنواره بهاره مجازی 99 امکان عرضه محصولات برای کسب وکارهای سنتی بدون هیچ گونه کارمزد و هزینه ای را فراهم آورده است و فرصتی را ایجاد نموده که کسب وکارهایی که به نحوی در این شرایط دچار آسیب و مشکلات اقتصادی گردیده اند، بتوانند بخشی از زیان وارده را جبران کنند.

در ادامه می توان جزییات تسهیلاتی که برای اصناف و کسب وکارهای سنتی در نظر گرفته شده را مشاهده کرد: 1.

امکان عرضه کلیه محصولات کسب وکارهای آفلاین از طریق پلتفرم فروشگاه اینترنتی زنبیل با اولویت دسته بندی های محصولات موجود سایت بدون هیچ گونه کارمزد؛ به عبارتی در راستای حمایت از کسب وکارهای آفلاین کلیه خدمات عرضه شده به آن ها در این برهه زمانی کاملاً رایگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت زنبیل با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در طرح جشنواره بهاره مجازی 99

مشارکت زنبیل با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در طرح جشنواره بهاره مجازی 99