مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 13:262020-03-14اقتصادي

کشف 30 میلیاردی تجهیزات بهداشتی اختکار شده


رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف 500 هزار دستکش به ارزش 30 میلیارد ریال در عملیات مشترک پلیس گمرک و مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: پس از بررسی سیستمی اسناد گمرکی و مطابقت آن با اطلاعات سامانه ای انبارها در نقاط مختلف شهر تهران و مشاهده مغایرت هایی در ورود و خروج کالا، یک مرکز توزیع و انبار متخلف شناسایی و رسیدگی به آن در دستور کار مرکز عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت ها و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا، در بازدید از یک انبار 500 هزار دستکش لاتکس به ارزش 30 میلیارد ریال کشف و انبار مذکور پلمب شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان تاکید کرد: کالاهای مکشوفه پس از انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذیربط قرار گرفت تا پس از انجام نیاز سنجی و اولویت بندی جامعه هدف در چرخه مصرف قرار گیرد.

این مقام انتظامی به هموطنان اطمینان داد: پلیس امنیت اقتصادی همچنان بر پیشگیری و مبارزه مستمر با محتکران در کشور با قوت ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 میلیاردی تجهیزات بهداشتی اختکار شده

کشف 30 میلیاردی تجهیزات بهداشتی اختکار شده